Mellandags rea!

Hej igen! :)
Idag var jag på mellandagsrea, vilket var ganska hysteriskt.
Jag gick in på Gina Tricot och dom hade typ 50 % på ALLT. Guud alltså!
Alla som var i affären rotade överallt och haffade åt sig det som fanns kvar. o.O
Men jag lyckades ändå få tag på ett par underbaringar som någon hade försökt gömma!
Dock var dem nästan 2 storlekar förstora, men eftersom att jag är rätt lång passade de mig hyfsat i längden
& var snyggt baggy förstora. :) Här är dom:
hh
Snyggt? :)
Jag lägger upp bilder på alla mina underbara julklappar snart, jag måste ju fotografera lite med min nya kamera som jag också fick i julklapp! ;) Den har hela 12.1 megapixlar, vilket är bättre än systemkameror i 3000-kronorsklassen. :) Så jag är nöjd. Här är den:
Ha det bra sålänge! / Olivia

Alla änglar som kommenterat:
Postat av: HANNAS.NU - Bli veckans blogg!

Nu kan DU bli veckans blogg och få flera tusen läsare! Check it out ;)

2010-12-29 @ 15:02:19
URL: http://hannas.nu

Kommentera och du är en ängel♥:

Namn:
< Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0